Munca de acasă? Idei utile pentru a face trecerea de la birou acasă mai ușoară!

Foarte mulți dintre angajatori le-au oferit angajaților lor posibilitatea de a se îndreaptă spre munca de acasă. Microsoft își propune să mențină echipele conectate în timp ce lucrează separat, prin intermediul unui pachet Microsoft „work from home”. Acest software îți permit să discuți, să înveți și să colaborezi cu colegii tăi într-un singur loc, căci totul se mută în mediul online.

În cele ce urmează vei regăsi cele mai utile sfaturi pentru o muncă eficientă la distanță:

Noțiuni de bază

  • Configurează spațiul de lucru

Găsește un spațiu în casata, în care te poți concentra. Dacă simți că există ceva ce te poate distrage pe fundal, utilizează fundalul în Microsoft Teams pentru a menține colegii de echipă concentrați.

  • Comunică, comunică, comunică

Ritmul tău de munca online de acasă ar putea arăta diferit decât în ​​birou. De exemplu, este posibil să încerci să echilibrezi munca și îngrijirea copiilor în același timp. Comunică programul colegilor tăi, astfel încât aceștia să știe când să ți se adreseze.

  • Menține limite sănătoase

Fără semnalele normale ale zilei de lucru, așa cum este drumul până la locul de muncă, poate fi mai greu să te deconectezi. Asigură-te că faci pauze, rămâi hidratat și ia din când în când pauze binemeritate.

Desfășurarea ședințelor

  • Fii prezent la întâlnirile online

Asigură-te că toate întâlnirile includ o opțiune de „alăturare” online, astfel încât membrii echipei să poată participa de oriunde lucrează. Apasă butonul de alăturare, astfel încât echipa ta să poată interacționa față în față cu tine și să se simtă mai conectați.

  • Fii atent și incluziv

O conferință telefonică aglomerată poate împiedica oamenii să își împărtășească opiniile. Întrerupe frecvent pentru a permite să se pună întrebări și reamintește participanților că pot folosi fereastra de chat pentru a-și împărtăși gândurile.

  • Înregistrează întâlnirile

Când începe o întâlnire, selectează „înregistrare”. Membrii echipei care nu se pot alătura pot urmări mai târziu sau pot căuta transcrierea generată automat pentru informații importante. În acest fel, oamenii pot revizui cu ușurință tot ce le-a scăpat sau au nevoie de repetare.

Rămâi conectat

  • Compensează lipsa discuțiilor între colegi

Conversația rapidă la răcitorul de apă sau în pauza de cafea este ceea ce, celor mai mulți oameni le lipsește atunci când lucrează la distanță. În schimb, ține legătura cu colegii de serviciu. Gândește-te la mesajele de chat ca la acea pauză de cafea și setează-ți un memento pentru a avea conversații în mod regulat cu colegii.

  • Adună echipa împreună

Lucrul de la distanță poate face ca mulți să se simtă izolați. Este important să creezi oportunități pentru întreaga echipă de a se reuni practic, fie prin brainstorming-uri mari cu aplicația Microsoft Whiteboard, fie prin check-in-uri zilnice la o cafea virtuală.

Folosește echipa pentru a încuraja activități distractive și provocări pentru a menține moralul ridicat. Organizarea unui concurs foto sau lăudarea angajaților pentru idei creative sunt modalități excelente de a ajuta echipa să rămână pozitivă, angajată și energizată.

Start Aici
Start Aici
Articole: 592